Kiosk
- Rozmowa z Moniką Kobylińską
- PIŁKA RĘCZNA. Biało-czerwoni bohaterami transferów
- STANISŁAW STRUG. Dopiero w liceum zyskałem szansę gry na boisku z bramkami
- MARIAN FIDO. Człowiek, któremu chce się chcieć
- JAN KOWALCZYK. Sport bez rywalizacji przestaje być sportem
- FUTBOL MAŁOPOLSKI. Grzegorz Bartosz: Garbarnia jest jedna. Zrobię wszystko, aby mówiła jednym głosem
- Paulo Sousa: Ufam umiejętnościom polskich piłkarzy
- Ranking "Forbesa": Wpływowy Lewandowski
- Za miesiąc Wisła Kraków SA będzie mieć Akademię
- Boniek: Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej same podejmą decyzje w sprawie dokończenia sezonu w III lidze i klasach niższych
MISTRZOSTWA POLSKI KIBICÓW SPORTOWYCH
- Adam Sokołowski po raz 28. mistrzem Polski kibiców sportowych
- 48. MP Kibiców Sportowych już w sobotę w Gostyniu
- Ćwierćwiecze super kibica Stanisława Sienkiewicza
- Mistrzostwa Mistrzów Kibiców Sportowych: pytania i odpowiedzi
- Adam Sokołowski Mistrzem Mistrzów, podziękowania dla Stanisława Sienkiewicza
- 48. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Gostyń 2025, eliminacje cd.
- OMNIBUS SPORTOWY. Kolejny triumf Adama Sokołowskiego
- 48. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Gostyń 2025
Z powodu kłopotliwych reklam Vive Targom Kielce grozi wykluczenie z rozgrywek Ligi Mistrzów, albo milion złotych kary - pisze "Przegląd Sportowy".
Twardy orzech do zgryzienia mają działacze Vive Targów Kielce przed jutrzejszym meczem grupy B Ligi Mistrzów z niemieckim Rhein Neckar Loewen. Jeśli nie zastosują się do dyrektyw Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej - mogą być relegowani z Champions League! Jeżeli posłuchają wiedeńskiej centrali - mogą zapłacić nawet 1,2 mln zł kary!
Sprawa dotyczy kilku banerów reklamowych jednej z firm bukmacherskich, będącej oficjalnym sponsorem EHF i obecnej edycji Ligi Mistrzów. - Od kilku dni jesteśmy na gorącej linii z Wiedniem. Szukamy różnych sposobów na znalezienie rozwiązania. Przesłaliśmy nawet do Austrii przetłumaczony wzór ustawy hazardowej, która w Polsce weszła w życie z początkiem bieżącego roku. Zakazuje ona, między innymi, reklamowania firm bukmacherskich - tłumaczy Radosław Wasiak, dyrektor kieleckiego klubu.