Kiosk
- STANISŁAW STRUG. Dopiero w liceum zyskałem szansę gry na boisku z bramkami
- MARIAN FIDO. Człowiek, któremu chce się chcieć
- JAN KOWALCZYK. Sport bez rywalizacji przestaje być sportem
- FUTBOL MAŁOPOLSKI. Grzegorz Bartosz: Garbarnia jest jedna. Zrobię wszystko, aby mówiła jednym głosem
- Paulo Sousa: Ufam umiejętnościom polskich piłkarzy
- Ranking "Forbesa": Wpływowy Lewandowski
- Za miesiąc Wisła Kraków SA będzie mieć Akademię
- Boniek: Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej same podejmą decyzje w sprawie dokończenia sezonu w III lidze i klasach niższych
- Małopolska chciałaby grać...
- Nie ma decyzji w sprawie III ligi i klas niższych
MISTRZOSTWA POLSKI KIBICÓW SPORTOWYCH
- 48. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Gostyń 2025
- VIII Omnibus Sportowy w Darłowie - konkurs korespondencyjny
- VIII Omnibus sportowy w Darłowie - PYTANIA ELIMINACYJNE
- Mistrzostwa Mistrzów Kibiców Sportowych: pytania i odpowiedzi
- Adam Sokołowski mistrzem kibiców XXI wieku
- Mistrzostwa Mistrzów Kibiców Sportowych w Kluczborku
- OMNIBUS SPORTOWY. Któżby inny: Adam Sokołowski!
- Konkurs Piłkarski Ekspert – EURO 2024 na mecie
Z góry przypieka nie zasłonięte nawet najmniejszym obłoczkiem słońce. Ponieważ wszystko dzieje się na pustyni, o skrawku cienia można tylko pomarzyć. Dodatkowo do butów wsypuje się gorący niczym rozżarzone węgle piasek. Podczas treningów w Dubaju Adam Małysz (34 l.) przeżył prawdziwe piekło.
- To dobre określenie na te warunki. W ciągu dnia temperatury przekraczały 50 stopni. Piasek nagrzewał się do około 70 stopni. Można było kopać metr w głąb i jeszcze parzył, taki był gorący. A woda w basenie przy hotelu miała 36, więc nawet tam ciężko było się schłodzić - opowiada Faktowi kierowca.
Mimo trudnych do zniesienia okoliczności były skoczek narciarski był bardzo zadowolony z pierwszego w życiu kursu jazdy po pustyni. Zajęcia prowadził miejscowy instruktor z 30-letnim doświadczeniem.
- Nauczyłem się wielu rzeczy. To, co tam ćwiczyliśmy, jest nie do powtórzenia gdzieś indziej. Kiedy zobaczyłem wydmy, oniemiałem. Nie przypuszczałem, że samochodem da się wjechać tak wysoko. Dwa razy stanąłem, bo nie wiedziałem, co robić i zakopałem się. Jednocześnie podpowiadali mi instruktor, mój pilot Rafał Marton i szef naszego zespołu Albert Gryszczuk. Nie wiedziałem, kogo słuchać... - śmieje się Małysz.
Więcej na portalu
fakt.pl