Kiosk
- STANISŁAW STRUG. Dopiero w liceum zyskałem szansę gry na boisku z bramkami
- MARIAN FIDO. Człowiek, któremu chce się chcieć
- JAN KOWALCZYK. Sport bez rywalizacji przestaje być sportem
- FUTBOL MAŁOPOLSKI. Grzegorz Bartosz: Garbarnia jest jedna. Zrobię wszystko, aby mówiła jednym głosem
- Paulo Sousa: Ufam umiejętnościom polskich piłkarzy
- Ranking "Forbesa": Wpływowy Lewandowski
- Za miesiąc Wisła Kraków SA będzie mieć Akademię
- Boniek: Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej same podejmą decyzje w sprawie dokończenia sezonu w III lidze i klasach niższych
- Małopolska chciałaby grać...
- Nie ma decyzji w sprawie III ligi i klas niższych
MISTRZOSTWA POLSKI KIBICÓW SPORTOWYCH
- VI Ogólnopolski Omnibus Sportowy
- Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych: 45 pytań i odpowiedzi
- Adam Sokołowski po raz 27. mistrzem Polski kibiców!
- Wyłoniono finalistów Mistrzostw Polski Kibiców Sportowych 2024
- 47. MPKS, pytania dodatkowe
- Uwaga, kibice! Dogrywka w 47. MPKS!
- 47. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Dzierżoniów 2024
- Rozgrzewka kibiców przed Omnibusem
Blisko 345 kilometrów walki, 19 odcinków specjalnych, międzynarodowa konkurencja z miejscowymi specjalistami i rajd określany mianem "trzech w jednym". Tegoroczna edycja Rajdu Niemiec przyniosła wiele zwrotów akcji i dramatów, których na szczęście unikali Polacy. Kajetan Kajetanowicz i Maciej Szczepaniak finiszowali na doskonałym trzecim miejscu w kategorii WRC2, ulegając jedynie dwukrotnemu mistrzowi Niemiec, Fabianowi Kreimowi, pilotowanemu przez Tobiasa Brauna i kolejnym reprezentantom tego kraju, Marijanowi Griebelowi z Piminem Winklhoferem. Najważniejsze jednak, że załoga LOTOS Rally Team wyjeżdża z Niemiec z dużą liczbą punktów do klasyfikacji sezonowej Rajdowych Mistrzostw Świata.
Trzy w jednym - wąskie i często zabrudzone boczne drogi zachodnich Niemiec, szybkie i kręte fragmenty w winnicach oraz słynne i niewybaczające błędów odcinki na poligonie wojskowym Baumholder. Kajetanowicz i Szczepaniak krok po kroku budowali swoje tempo w Volkswagenie Polo GTI R5, do którego powrócili po przerwie. Polacy jechali pewnie i równo, unikając większych błędów, które przytrafiały się konkurentom. Podczas ostatniego etapu załoga LOTOS Rally Team atakowała, wygrywając osiemnastą próbę. Ostatecznie nasi reprezentanci uplasowali się na trzecim miejscu tuż za niemieckimi załogami, które nie startują w pełnym sezonie WRC.
- Rajd Niemiec zakończyliśmy na trzecim miejscu, trzy sekundy do drugiej pozycji. Do pierwszego stopnia podium zabrakło około 20 sekund. Myślę, że po czterech dniach ścigania to bardzo dobry rezultat. Jestem dumny z całego zespołu LOTOS Rally Team, który wykonał świetną pracę. Myślę, że my z Maćkiem powinniśmy być z siebie zadowoleni. Czekamy na kolejny rajd i wyciągamy wnioski z tego. Trzymajcie za nas kciuki! – mówi Kajetan Kajetanowicz, zawodnik LOTOS Rally Team.
Rajd Niemiec 2019, nieoficjalna końcowa klasyfikacja WRC2:
1. Kreim/Braun (Niemcy, Skoda Fabia R5 evo) 3:28:16,7s
2. Griebel/Winklhofer (Niemcy, Skoda Fabia R5 evo) +18,5s
3. Kajetanowicz/Szczepaniak (Polska, Volkswagen Polo GTI R5) +21,5s
4. Tempestini/Itu (Rumunia, Hyundai i20 R5) +4:47,2s
5. Griazin/Fedorow (Rosja, Skoda Fabia R5) +4:54,7s
6. Dinkel/Furst (Niemcy, Hyundai i20 R5) +5:55,3s
7. Yates/Morgan (Wielka Brytania, Skoda Fabia R5) +5:57,5s
8. Fourmaux/Jamoul (Francja, Ford Fiesta R5) +7:58,9s
9. Pedro/Baldaccini (Włochy, Ford Fiesta R5 MK2) +19:57,9s
10. de Mevius/Wydaeghe (Belgia, Citroen C3 R5) +43:48,0s
Kolejnym startem Kajetana Kajetanowicza będzie Rajd Turcji, który rozpocznie się 12 września.
Starty Kajetana Kajetanowicza wspierają: strategiczny partner LOTOS Rally Team – Grupa LOTOS, a także Delphi Technologies, Driving Experience oraz Pirelli.
Informacja prasowa
W klasyfikacji WRC triumfował Estończyk Ott Tänak, drugi był Brytyjczyk Kris Meeke, a trzeci Fin Jari-Matti Latvala. Tänak jest liderem MŚ.
Kajetanowicz w klasyfikacji łącznej był czternasty, ze stratą ponad 13 minut do Estończyka.