Kiosk
- Rozmowa z Moniką Kobylińską
- PIŁKA RĘCZNA. Biało-czerwoni bohaterami transferów
- STANISŁAW STRUG. Dopiero w liceum zyskałem szansę gry na boisku z bramkami
- MARIAN FIDO. Człowiek, któremu chce się chcieć
- JAN KOWALCZYK. Sport bez rywalizacji przestaje być sportem
- FUTBOL MAŁOPOLSKI. Grzegorz Bartosz: Garbarnia jest jedna. Zrobię wszystko, aby mówiła jednym głosem
- Paulo Sousa: Ufam umiejętnościom polskich piłkarzy
- Ranking "Forbesa": Wpływowy Lewandowski
- Za miesiąc Wisła Kraków SA będzie mieć Akademię
- Boniek: Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej same podejmą decyzje w sprawie dokończenia sezonu w III lidze i klasach niższych
MISTRZOSTWA POLSKI KIBICÓW SPORTOWYCH
- Adam Sokołowski po raz 28. mistrzem Polski kibiców sportowych
- 48. MP Kibiców Sportowych już w sobotę w Gostyniu
- Ćwierćwiecze super kibica Stanisława Sienkiewicza
- Mistrzostwa Mistrzów Kibiców Sportowych: pytania i odpowiedzi
- Adam Sokołowski Mistrzem Mistrzów, podziękowania dla Stanisława Sienkiewicza
- 48. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Gostyń 2025, eliminacje cd.
- OMNIBUS SPORTOWY. Kolejny triumf Adama Sokołowskiego
- 48. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Gostyń 2025
Reprezentant Polski Arkadiusz Milik i firma Tymbark przedłużyły współpracę przy Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Piłkarz będzie ambasadorem Turnieju, w którym sam grał w dzieciństwie.
Na mocy przedłużonej umowy Arkadiusz Milik nadal będzie pełnić rolę Ambasadora Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, czyli największych rozgrywek piłkarskich dla dzieci w Europie. Reprezentant Polski weźmie udział w działaniach komunikacyjnych i promocyjnych Turnieju. Milik podpisał umowę z firmą Tymbark, która już od 10 lat jest głównym sponsorem Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Do trwającej właśnie XVI edycji rozgrywek zgłoszonych zostało rekordowe 320 tys. dzieci z całej Polski. Od 21 marca trwają Finały Wojewódzkie, a zwycięzców poznamy 2 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie, bezpośrednio przed finałem Pucharu Polski.
- W dzieciństwie sam grałem w tym Turnieju, dlatego teraz cieszę się, że już jako reprezentant Polski mogę być jego Ambasadorem. Z podziwem i satysfakcją patrzę jak Turniej od moich czasów rewelacyjnie się rozwinął. Dziś mecze finałowe rozgrywane są na Stadionie Narodowym. To fantastyczna promocja piłki nożnej i świetna okazja dla dzieci do zaprezentowania swojego talentu. Rok temu gościłem podczas Finału Ogólnopolskiego na Stadionie Narodowym i do dziś pamiętam ten uśmiech i radość dzieci, dla których występ na murawie stadionu, na którym na co dzień swoje mecze rozgrywa reprezentacja Polski był niesamowitym przeżyciem i na pewno motywacją do dalszych treningów. Trzymam kciuki za tegorocznych uczestników i mam nadzieję, że ktoś z nich pójdzie w moje ślady i za kilka lat będzie strzelać gole dla reprezentacji Polski – powiedział Arkadiusz Milik, napastnik reprezentacji Polski i Ajaksu Amsterdam.
- Zdecydowaliśmy się na przedłużenie współpracy z Arkadiuszem Milikiem, ponieważ jest doskonałym ambasadorem Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Kiedyś grał w tych rozgrywkach, a dziś już jako czołowy piłkarz reprezentacji Polski i ligi holenderskiej swoim profesjonalizmem i ciężką pracą zarówno na boisku, jak i poza nim, udowadnia, że jest bardzo dobrym wzorem do naśladowania dla dzieci, które marzą o piłkarskiej karierze i grze w reprezentacji Polski – powiedział Krzysztof Pawiński, prezes Zarządu Grupy Maspex.
www.arskomgroup.pl