Kiosk
- Rozmowa z Moniką Kobylińską
- PIŁKA RĘCZNA. Biało-czerwoni bohaterami transferów
- STANISŁAW STRUG. Dopiero w liceum zyskałem szansę gry na boisku z bramkami
- MARIAN FIDO. Człowiek, któremu chce się chcieć
- JAN KOWALCZYK. Sport bez rywalizacji przestaje być sportem
- FUTBOL MAŁOPOLSKI. Grzegorz Bartosz: Garbarnia jest jedna. Zrobię wszystko, aby mówiła jednym głosem
- Paulo Sousa: Ufam umiejętnościom polskich piłkarzy
- Ranking "Forbesa": Wpływowy Lewandowski
- Za miesiąc Wisła Kraków SA będzie mieć Akademię
- Boniek: Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej same podejmą decyzje w sprawie dokończenia sezonu w III lidze i klasach niższych
MISTRZOSTWA POLSKI KIBICÓW SPORTOWYCH
- Adam Sokołowski po raz 28. mistrzem Polski kibiców sportowych
- 48. MP Kibiców Sportowych już w sobotę w Gostyniu
- Ćwierćwiecze super kibica Stanisława Sienkiewicza
- Mistrzostwa Mistrzów Kibiców Sportowych: pytania i odpowiedzi
- Adam Sokołowski Mistrzem Mistrzów, podziękowania dla Stanisława Sienkiewicza
- 48. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Gostyń 2025, eliminacje cd.
- OMNIBUS SPORTOWY. Kolejny triumf Adama Sokołowskiego
- 48. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Gostyń 2025
Polski Związek Piłki Nożnej informuje, że wspólnie ze swoim wieloletnim partnerem, firmą SportFive, pozyskał kolejnego sponsora dla piłkarskiej Reprezentacji Polski.
Na mocy podpisanej 30 stycznia 2014 roku umowy, serwis wymiany walut online Cinkciarz.pl uzyskał status Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Tym samym Cinkciarz.pl będzie wspierał Reprezentację Polski do lipca 2018 roku m.in. w okresie eliminacji Euro 2016 i Mistrzostw Świata 2018.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać kolejnego partnera, który uzyskał tytuł Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski. Jest to potwierdzeniem trendu, że coraz większa liczba firm jest zainteresowanych realizacją swoich strategii marketingowych poprzez sponsorowanie drużyny narodowej – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
W ramach współpracy sponsoringowej marka Cinkciarz.pl nabyła prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski” oraz do wykorzystywania we własnej działalności promocyjnej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. Na mocy zawartej umowy Cinkciarz.pl uzyskał również prawo do obecności reklamowej podczas oficjalnych meczów rozgrywanych przez Reprezentację Polski. Logo marki Cinkciarz.pl pojawi się na materiałach promocyjnych Reprezentacji, a także na stronie internetowej PZPN.
– Mecze reprezentacji Polski będą dostępne również w zagranicznych stacjach TV, co wiąże się z możliwością dotarcia do setek milionów odbiorców w Europie i na świecie. Obecność reklamowa na tych rynkach jest kluczowa ze względu na realizowaną aktualnie strategię rozwoju marki Cinkciarz.pl – podkreśla Kamil Sahaj, marketing manager Cinkciarz.pl.
pzpn.pl


