Kiosk
- Rozmowa z Moniką Kobylińską
- PIŁKA RĘCZNA. Biało-czerwoni bohaterami transferów
- STANISŁAW STRUG. Dopiero w liceum zyskałem szansę gry na boisku z bramkami
- MARIAN FIDO. Człowiek, któremu chce się chcieć
- JAN KOWALCZYK. Sport bez rywalizacji przestaje być sportem
- FUTBOL MAŁOPOLSKI. Grzegorz Bartosz: Garbarnia jest jedna. Zrobię wszystko, aby mówiła jednym głosem
- Paulo Sousa: Ufam umiejętnościom polskich piłkarzy
- Ranking "Forbesa": Wpływowy Lewandowski
- Za miesiąc Wisła Kraków SA będzie mieć Akademię
- Boniek: Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej same podejmą decyzje w sprawie dokończenia sezonu w III lidze i klasach niższych
MISTRZOSTWA POLSKI KIBICÓW SPORTOWYCH
- Adam Sokołowski po raz 28. mistrzem Polski kibiców sportowych
- 48. MP Kibiców Sportowych już w sobotę w Gostyniu
- Ćwierćwiecze super kibica Stanisława Sienkiewicza
- Mistrzostwa Mistrzów Kibiców Sportowych: pytania i odpowiedzi
- Adam Sokołowski Mistrzem Mistrzów, podziękowania dla Stanisława Sienkiewicza
- 48. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Gostyń 2025, eliminacje cd.
- OMNIBUS SPORTOWY. Kolejny triumf Adama Sokołowskiego
- 48. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Gostyń 2025
Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak, załoga LOTOS Rally Team, zmagała się dziś w Rajdzie Szwecji z nadsterownym samochodem i odśnieżaniem trasy jadąc jako pierwsza załoga. Po przejechaniu 7 piątkowych odcinków specjalnych Polacy zajmują 21. miejsce. Prowadzi Sebastian Ogier przed Sebastianem Loebem (+32.2) i Jari Matti Latvalą (+33.7).
Pierwszy dzień Rajdu Szwecji załoga LOTOS Rally Team nie może zaliczyć do udanych. Problemy ze sprzęgłem pojawiły się podczas pierwszego dzisiejszego odcinka specjalnego. Podczas południowego serwisu wymieniona została skrzynia biegów, ale jej „nastawy dyferencjałów” uniemożliwiały precyzyjne prowadzenie samochodu.
- Na strefie serwisowej po pierwszej pętli mechanicy byli zmuszeni do wymiany skrzyni biegów ze względu na usterkę sprzęgła. Nowa skrzynia miała inne ustawienie dyfra, w związku z czym samochód prowadził się inaczej. Niestety, nie mieliśmy możliwości przetestowania tego wcześniej. Auto nie dało się kontrolować, cały czas ślizgało się tyłem. Na piątym odcinku wpadliśmy w zaspę. Dobrze, że udało nam się wyjechać, chociaż nie obyło się bez użycia łopaty i pomocy tutejszych kibiców, za którą bardzo dziękuję. Na serwisie znowu zmienimy skrzynię i mam nadzieję, że to pozwoli nam pojechać naszym normalnym tempem na kolejnych odcinkach - powiedział Michał Kościuszko.
W sobotę zawodnicy mają do przejechania 114 kilometrów oesowych podzielonych na 8 odcinków specjalnych.
LOTOS Rally Team



