Kiosk
- STANISŁAW STRUG. Dopiero w liceum zyskałem szansę gry na boisku z bramkami
- MARIAN FIDO. Człowiek, któremu chce się chcieć
- JAN KOWALCZYK. Sport bez rywalizacji przestaje być sportem
- FUTBOL MAŁOPOLSKI. Grzegorz Bartosz: Garbarnia jest jedna. Zrobię wszystko, aby mówiła jednym głosem
- Paulo Sousa: Ufam umiejętnościom polskich piłkarzy
- Ranking "Forbesa": Wpływowy Lewandowski
- Za miesiąc Wisła Kraków SA będzie mieć Akademię
- Boniek: Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej same podejmą decyzje w sprawie dokończenia sezonu w III lidze i klasach niższych
- Małopolska chciałaby grać...
- Nie ma decyzji w sprawie III ligi i klas niższych
MISTRZOSTWA POLSKI KIBICÓW SPORTOWYCH
- 48. MP Kibiców Sportowych już w sobotę w Gostyniu
- Ćwierćwiecze super kibica Stanisława Sienkiewicza
- Mistrzostwa Mistrzów Kibiców Sportowych: pytania i odpowiedzi
- Adam Sokołowski Mistrzem Mistrzów, podziękowania dla Stanisława Sienkiewicza
- 48. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Gostyń 2025, eliminacje cd.
- OMNIBUS SPORTOWY. Kolejny triumf Adama Sokołowskiego
- 48. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Gostyń 2025
- VIII Omnibus Sportowy w Darłowie - konkurs korespondencyjny
Tuż po wielkim sukcesie w tenisowym turnieju na kortach Wimbledonu Agnieszka Radwańska podpisała umowę o współpracy z Amiką. Na mocy podpisanej w lipcu umowy najpopularniejsza polska tenisistka weźmie udział w działaniach promocyjnych najbardziej znanej marki AGD w Polsce.
– Podpisanie umowy z Amiką było dla mnie czymś naturalnym. Przecież już nie raz podkreślałam, że kiedy wracam do Krakowa to trening treningiem, ale nie ma to jak usiąść na własnej kanapie i zjeść we własnej kuchni. Wierzę, że takie produkty mogą pomóc każdemu – także mnie, która gotuje raczej okazjonalnie – bez problemów przygotować ulubione potrawy – mówi Agnieszka Radwańska.
Nawiązanie współpracy z Agnieszką Radwańską ma wspomóc przede wszystkim prowadzone działania wizerunkowe, świadczące o kompetencjach Amiki w dziedzinie sprzętu do zabudowy w meblach kuchennych. Innowacyjność tych urządzeń wymagała wyjątkowej oprawy. Dlatego wybór padł na osobę, która dokonała czegoś naprawdę wyjątkowego w polskim tenisie – wspięła się tak wysoko, jak jeszcze nikt z rodaków nie dotarł. – To w tej chwili zdecydowanie najlepsze towarzystwo dla nas – mówi Robert Drożyński, Prezes Zarządu Amica Marketing. – A przecież wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, że to jeszcze nie jest szczyt możliwości – dodaje Drożyński.
Multimedialne działania promocyjne z udziałem Agnieszki Radwańskiej zostały zaplanowane na jesień bieżącego roku.
Biuro prasowe Amica Wronki S.A.