Kiosk
- Rozmowa z Moniką Kobylińską
- PIŁKA RĘCZNA. Biało-czerwoni bohaterami transferów
- STANISŁAW STRUG. Dopiero w liceum zyskałem szansę gry na boisku z bramkami
- MARIAN FIDO. Człowiek, któremu chce się chcieć
- JAN KOWALCZYK. Sport bez rywalizacji przestaje być sportem
- FUTBOL MAŁOPOLSKI. Grzegorz Bartosz: Garbarnia jest jedna. Zrobię wszystko, aby mówiła jednym głosem
- Paulo Sousa: Ufam umiejętnościom polskich piłkarzy
- Ranking "Forbesa": Wpływowy Lewandowski
- Za miesiąc Wisła Kraków SA będzie mieć Akademię
- Boniek: Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej same podejmą decyzje w sprawie dokończenia sezonu w III lidze i klasach niższych
MISTRZOSTWA POLSKI KIBICÓW SPORTOWYCH
- Adam Sokołowski po raz 28. mistrzem Polski kibiców sportowych
- 48. MP Kibiców Sportowych już w sobotę w Gostyniu
- Ćwierćwiecze super kibica Stanisława Sienkiewicza
- Mistrzostwa Mistrzów Kibiców Sportowych: pytania i odpowiedzi
- Adam Sokołowski Mistrzem Mistrzów, podziękowania dla Stanisława Sienkiewicza
- 48. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Gostyń 2025, eliminacje cd.
- OMNIBUS SPORTOWY. Kolejny triumf Adama Sokołowskiego
- 48. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Gostyń 2025
Będąca liderem klasyfikacji PWRC oraz zajmująca 2. miejsce wśród samochodów Grupy N załoga LOTOS Dynamic Rally Team Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak sobotni start w Rajdzie Monte Carlo rozpoczęła od walki o sekundy na pierwszym serwisie.
Pięciominutowe spóźnienie przy wyjeździe z serwisu, podczas którego mechanicy wymienili nie w pełni sprawną skrzynię biegów zakończyło się 50-sekundową karą doliczoną do czasu polskiej załogi.
Niestety, nowa skrzynia okazała się niesprawna już na pierwszym dzisiejszym oesie, a kolejny w pętli był heroiczną walką o dojechanie do mety odcinka. Prawie 18 kilometrów 15. OS-u Kościuszko i Szczepaniak przejechali na jednym tylko - 3. biegu.
Po dojechaniu do serwisu, do którego zawodnicy mają 40 kilometrów, mechanicy podejmą się wymiany skrzyni na starą, którą wyjęto podczas pierwszego serwisu. Załoga LOTOS Dynamic Rally Team maksymalnie może wyjechać z 2-minutowym spóźnieniem z serwisu, więc od szybkości naprawy samochodu uzależniony będzie dalszy los Polaków w Rajdzie Monte Carlo. Jeżeli uda się naprawić samochód zawodnicy mają jeszcze do przejechania nocną pętlę dwóch odcinków specjalnych o łącznej długości 42,22 kilometrów oesowych.
www.lotosdynamicrallyteam.pl



