Kiosk
- Rozmowa z Moniką Kobylińską
- PIŁKA RĘCZNA. Biało-czerwoni bohaterami transferów
- STANISŁAW STRUG. Dopiero w liceum zyskałem szansę gry na boisku z bramkami
- MARIAN FIDO. Człowiek, któremu chce się chcieć
- JAN KOWALCZYK. Sport bez rywalizacji przestaje być sportem
- FUTBOL MAŁOPOLSKI. Grzegorz Bartosz: Garbarnia jest jedna. Zrobię wszystko, aby mówiła jednym głosem
- Paulo Sousa: Ufam umiejętnościom polskich piłkarzy
- Ranking "Forbesa": Wpływowy Lewandowski
- Za miesiąc Wisła Kraków SA będzie mieć Akademię
- Boniek: Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej same podejmą decyzje w sprawie dokończenia sezonu w III lidze i klasach niższych
MISTRZOSTWA POLSKI KIBICÓW SPORTOWYCH
- Adam Sokołowski po raz 28. mistrzem Polski kibiców sportowych
- 48. MP Kibiców Sportowych już w sobotę w Gostyniu
- Ćwierćwiecze super kibica Stanisława Sienkiewicza
- Mistrzostwa Mistrzów Kibiców Sportowych: pytania i odpowiedzi
- Adam Sokołowski Mistrzem Mistrzów, podziękowania dla Stanisława Sienkiewicza
- 48. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Gostyń 2025, eliminacje cd.
- OMNIBUS SPORTOWY. Kolejny triumf Adama Sokołowskiego
- 48. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Gostyń 2025
Lód, śnieg, deszcz czy słońce – o tym, jakie warunki będą panowały na Rajdzie Monte Carlo przekonają się zawodnicy LOTOS Dynamic Rally Team już w środę, gdy wystartują do pierwszego odcinka pierwszej rundy Mistrzostw Świata w sezonie 2012.
Rajd Monte Carlo jest najstarszym kontynuowanym cyklicznie rajdem i jednocześnie bardzo trudnym, ze względu na panujące o tej porze warunki atmosferyczne. W tym roku poprzeczka została jeszcze podniesiona poprzez rezygnację organizatorów z systemu SupeRally. Start w Rajdzie Monte Carlo to dla załogi LOTOS Dynamic Rally Team inauguracja sezonu 2012 na trasach Mistrzostw Świata. Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak wystartują w nim samochodem Mitsubishi Evo X przygotowanym przez włoską stajnię RalliArt Itally.
- Po trzech latach przerwy Monte Carlo wraca do kalendarza Mistrzostw Świata. Jest to kultowa impreza. Niektórzy kierowcy marzą o starcie w nim, inni się go boją. Dla mnie ten start będzie pierwszym wyzwaniem na drodze do zdobycia mistrzostwa świata. Niezależnie od konkurencji, rajd sam w sobie będzie bardzo trudny ze względu na nieprzewidywalność i zróżnicowanie warunków na drodze. Możemy spodziewać się słońca, deszczu, śniegu lub lodu, a i tak najczęściej na rajdzie kierowcy napotykają na miks tych warunków. Musimy być przygotowani na każde rozwiązanie, zarówno z oponami, sprzętowo, jak i psychicznie. Z tego, co widziałem w poprzednich latach kierowcy przejeżdżali połowę odcinka na suchym asfalcie, a drugą na śniegu i lodzie. W takich sytuacjach należy znaleźć kompromis między szybkością a rozsądkiem i kalkulacją, zwłaszcza że nie mamy SupeRally – powiedział Michał Kościuszko.
Zawodnicy będą mieli łącznie do przejechania 433,36 kilometrów oesowych rozłożonych na 18 odcinków specjalnych, które będą rozgrywane w trakcie 5 dni. Załogi wyruszą z Valence i dotrą do Monako.
- Tak długa formuła rajdu jest dla nas nowością. Trzeba będzie rozłożyć siły zarówno fizyczne, jak i psychiczne. Dodatkowym obciążeniem będzie świadomość, że przez wszystkie te dni nie możemy popełnić żadnego błędu, powrót do rywalizacji nie będzie możliwy - dodał Michał Kościuszko.
www.lotosdynamicrallyteam.pl



