Kiosk
- Rozmowa z Moniką Kobylińską
- PIŁKA RĘCZNA. Biało-czerwoni bohaterami transferów
- STANISŁAW STRUG. Dopiero w liceum zyskałem szansę gry na boisku z bramkami
- MARIAN FIDO. Człowiek, któremu chce się chcieć
- JAN KOWALCZYK. Sport bez rywalizacji przestaje być sportem
- FUTBOL MAŁOPOLSKI. Grzegorz Bartosz: Garbarnia jest jedna. Zrobię wszystko, aby mówiła jednym głosem
- Paulo Sousa: Ufam umiejętnościom polskich piłkarzy
- Ranking "Forbesa": Wpływowy Lewandowski
- Za miesiąc Wisła Kraków SA będzie mieć Akademię
- Boniek: Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej same podejmą decyzje w sprawie dokończenia sezonu w III lidze i klasach niższych
MISTRZOSTWA POLSKI KIBICÓW SPORTOWYCH
- Adam Sokołowski po raz 28. mistrzem Polski kibiców sportowych
- 48. MP Kibiców Sportowych już w sobotę w Gostyniu
- Ćwierćwiecze super kibica Stanisława Sienkiewicza
- Mistrzostwa Mistrzów Kibiców Sportowych: pytania i odpowiedzi
- Adam Sokołowski Mistrzem Mistrzów, podziękowania dla Stanisława Sienkiewicza
- 48. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Gostyń 2025, eliminacje cd.
- OMNIBUS SPORTOWY. Kolejny triumf Adama Sokołowskiego
- 48. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Gostyń 2025
T-Mobile Ekstraklasa - tak na mocy umowy pomiędzy Ekstraklasą SA a Polską Telefonią Cyfrową Sp. z o. o. będą nazywały się rozgrywki Ligi Zawodowej Piłki Nożnej od najbliższego sezonu. Umowa została zawarta na 2 lata.
W ramach umowy logo sieci T-Mobile zostało integralną częścią znaku graficznego T-Mobile Ekstraklasy. T-Mobile będzie również obecny na strojach wszystkich piłkarzy występujących w najwyższej klasie rozgrywek piłki nożnej, a także na bandach okalających murawę, stadionach, ściankach sponsorskich i innych elementach infrastruktury.
Zaangażowanie w wydarzenia sportowe jest jedną z podstawowych aktywności sponsoringowych i społecznych, jakie podejmuje T-Mobile na świecie, a teraz również w Polsce. - To dla nas powód do dumy, że możemy aktywnie się zaangażować w promowanie i rozwój najpopularniejszej w Polsce dyscypliny sportu. W tym celu wykorzystamy posiadane technologie, a także będziemy realizować przygotowywane programy - mówi Grzegorz Bors, członek zarządu, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży PTC. - T-Mobile stawia na zdrową rywalizację i fair play zarówno wśród zawodników, jak i szeroko rozumianej rzeszy kibiców piłki nożnej. Chcemy, aby każdy, kogo interesuje piłka nożna miał możliwość przeżywania niezwykłych emocji i dzielenia się nimi z rodziną i przyjaciółmi podczas meczów T-Mobile Ekstraklasy - dodaje Grzegorz Bors.
Zgodnie z umową część środków finansowych, jakie wniesie T-Mobile na rzecz Ekstraklasy i jej klubów zależeć będzie od czynników takich jak: popularność rozgrywek czy wizerunek Ligi. - Cieszę się, że będziemy mogli budować i rozwijać piłkarską ligę zawodową z tak potężnym i doświadczonym sponsorem - mówi Andrzej Rusko, prezes zarządu Ekstraklasy SA.
Sieć T-Mobile, niezależnie od działań typowo sponsoringowych zamierza aktywnie włączyć się w promowanie piłki nożnej i rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy, wykorzystując nowoczesne technologie. T-Mobile planuje umożliwić kibicom lepszy dostęp do informacji i materiałów poświęconych futbolowi. - Jestem przekonany, że T-Mobile Ekstraklasa to nie tylko zmiana w nazwie rozgrywek. Tę współpracę rozpoczynamy po to, by rozgrywki ligi zawodowej były jeszcze ciekawsze i barwniejsze, by rosły w siłę w każdym ich aspekcie. Nasze plany zakładają długofalową realizację wielu wspólnych projektów. Nie chcemy ograniczać się tylko do działań wynikających z umowy sponsorskiej - ocenia Andrzej Rusko.
ekstraklasa.org


