Kiosk
- STANISŁAW STRUG. Dopiero w liceum zyskałem szansę gry na boisku z bramkami
- MARIAN FIDO. Człowiek, któremu chce się chcieć
- JAN KOWALCZYK. Sport bez rywalizacji przestaje być sportem
- FUTBOL MAŁOPOLSKI. Grzegorz Bartosz: Garbarnia jest jedna. Zrobię wszystko, aby mówiła jednym głosem
- Paulo Sousa: Ufam umiejętnościom polskich piłkarzy
- Ranking "Forbesa": Wpływowy Lewandowski
- Za miesiąc Wisła Kraków SA będzie mieć Akademię
- Boniek: Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej same podejmą decyzje w sprawie dokończenia sezonu w III lidze i klasach niższych
- Małopolska chciałaby grać...
- Nie ma decyzji w sprawie III ligi i klas niższych
MISTRZOSTWA POLSKI KIBICÓW SPORTOWYCH
- OMNIBUS SPORTOWY. Kolejny triumf Adama Sokołowskiego
- 48. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Gostyń 2025
- VIII Omnibus Sportowy w Darłowie - konkurs korespondencyjny
- VIII Omnibus sportowy w Darłowie - PYTANIA ELIMINACYJNE
- Mistrzostwa Mistrzów Kibiców Sportowych: pytania i odpowiedzi
- Adam Sokołowski mistrzem kibiców XXI wieku
- Mistrzostwa Mistrzów Kibiców Sportowych w Kluczborku
- OMNIBUS SPORTOWY. Któżby inny: Adam Sokołowski!
Stało się w końcu to co było nieuniknione. Adam Małysz, nasz najbardziej utytułowany skoczek narciarski zapowiedział zakończenie kariery. Zamierza pójść w zupełnie innym kierunku, choć zapewniającym równie wiele adrenaliny. Jak informuje "Puls Biznesu" zostanie kierowcą. Wiosną zacznie przygotowania do Dakaru.
Patrząc na wyniki oglądalności programów telewizyjnych można łatwo wyciągnąć jeden wniosek - w kategorii najpopularniejszy sportowiec Adam Małysz znów jest przed Robertem Kubicą. W ostatni weekend konkurs skoków z jego udziałem obejrzało na kilku antenach około 4 milionów Polaków. Reklamy hulały aż miło. I w najbliższych latach hulać będą, tyle że już wśród gorących piasków pustyni.
Według potwierdzonych przez "PB" informacji, nowy marketingowy sezon dla Adama Małysza zacznie się już w marcu. Wtedy bomba pójdzie w górę. Najpewniej tuż po zakończeniu pucharu świata w skokach Orzeł z Wisły ogłosi, że na dobre kończy z nartami i zimowymi klimatami. I że, wzorem Roberta Kubicy, poważnie zasiądzie za kółko.
- Adam Małysz będzie gwiazdą RMF Caroline Team, którego partnerem jest m.in. Porsche. Eks-skoczek będzie marketingową dźwignią całego projektu - przekonuje rozmówca "PB" dobrze znający sprawę.
- Jeśli taki projekt wypali, będzie miał dużą siłę. Zdominuje media, jego wartość marketingowa będzie potężna. To będzie też świetny impuls dla rozwoju tego sportu w Polsce - przekonuje Grzegorz Kita, spec od marketingu sportowego.
Sam Adam Małysz pytany o nowe zajęcie udaje zaskoczonego. Twierdzi, że pierwsze słyszy. Ale zaraz zaprzecza.
- Nie jest pan pierwszy, który o to pyta. Skąd takie info płynie? - docieka skoczek.
Pytany o swoją wieloletnią motoryzacyjną pasję przyznaje, że nie wyobraża sobie innego samochodu niż terenówka.
-Interesuję się sportem terenowym, mam nawet jeepa zrobionego do jazdy terenowej - przyznaje Adam Małysz, który lata temu motoryzacyjną przygodę zaczynał od poobijanego golfa z Holandii.
- Nikt z głównych zainteresowanych teraz nie potwierdzi, że Małysz jest gwiazdą tego projektu i że idzie w to na sto procent. Bo trwa układanie całego biznesplanu, żeby pogodzić interesy starych sponsorów Adama, takich jak Red Bull i Generali, z interesami partnerów Caroline Team - przekonuje nasz informator.
Więcej w "Pulsie Biznesu"