Kiosk
- STANISŁAW STRUG. Dopiero w liceum zyskałem szansę gry na boisku z bramkami
- MARIAN FIDO. Człowiek, któremu chce się chcieć
- JAN KOWALCZYK. Sport bez rywalizacji przestaje być sportem
- FUTBOL MAŁOPOLSKI. Grzegorz Bartosz: Garbarnia jest jedna. Zrobię wszystko, aby mówiła jednym głosem
- Paulo Sousa: Ufam umiejętnościom polskich piłkarzy
- Ranking "Forbesa": Wpływowy Lewandowski
- Za miesiąc Wisła Kraków SA będzie mieć Akademię
- Boniek: Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej same podejmą decyzje w sprawie dokończenia sezonu w III lidze i klasach niższych
- Małopolska chciałaby grać...
- Nie ma decyzji w sprawie III ligi i klas niższych
MISTRZOSTWA POLSKI KIBICÓW SPORTOWYCH
- Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych: 45 pytań i odpowiedzi
- Adam Sokołowski po raz 27. mistrzem Polski kibiców!
- Wyłoniono finalistów Mistrzostw Polski Kibiców Sportowych 2024
- 47. MPKS, pytania dodatkowe
- Uwaga, kibice! Dogrywka w 47. MPKS!
- 47. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Dzierżoniów 2024
- Rozgrzewka kibiców przed Omnibusem
- VI Ogólnopolski Omnibus Sportowy - konkurs dla kibiców (akt.)
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Logotyp ORLEN pojawi się między innymi na grafikach podczas transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, a także na nośnikach umieszczonych za bramkami na stadionach. Ponadto, Koncern obejmie wsparciem logistycznym Spółkę Ekstraklasa Live Park, która zajmuje się produkcją telewizyjną wszystkich 296 meczów w sezonie oraz dostarczaniem sygnału telewizyjnego do nadawców, w tym do Canal+ i TVP, oraz do platformy Ekstraklasa.TV, dzięki której kibice mogą oglądać mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy poza granicami Polski.
– Sponsoring sportowy stanowi kluczowy element komunikacji marketingowej marki ORLEN. Piłkarska Ekstraklasa to ponad milion widzów zgromadzonych co tydzień przed telewizorami i kolejne miliony kibiców śledzących z uwagą wyniki tych rozgrywek. Jesteśmy przekonani, że tak jak w przypadku innych sportów, takich jak lekkoatletyka, siatkówka czy sporty motorowe z Formułą 1 na czele, nasze zaangażowanie w piłkę nożną przyniesie nam wymierne korzyści biznesowe i pozwoli umocnić postrzeganie marki – powiedział Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.
– Witamy kolejną potężną polską firmę wśród Oficjalnych Partnerów Ekstraklasy. Piłka nożna i rozgrywki klubowe są doskonałym obszarem do wzmacniania swojej marki i budowania silnych więzi z klientami dzięki emocjom towarzyszącym rozgrywkom sportowym. W ramach współpracy nie będziemy skupiać się wyłącznie na świadczeniach promocyjnych, ale chcemy tworzyć dla Orlenu szereg możliwości, by zbliżyć tę markę do kibiców i budować ich zaangażowanie wokół ważnych dla naszego partnera obszarów. Zamierzamy także wspólnie z zespołem Orlenu wykorzystywać możliwości marketingowe istniejące po obu stronach, tak by prowadzić działania nastawione na wzajemny rozwój biznesu – komentuje Marcin Animucki, Prezes Zarządu Ekstraklasy S.A.
PKN ORLEN jest największą firmą w Europie Środkowo-Wschodniej, prowadzącą działalność na 6 rynkach macierzystych – w Polsce, Czechach, Niemczech, na Litwie, Słowacji i w Kanadzie. Koncern dysponuje nowoczesnymi aktywami zdolnymi do przerobu ponad 35 mln ton różnych gatunków ropy rocznie, a sprzedaż detaliczną prowadzi z wykorzystaniem największej w regionie sieci ponad 2800 stacji paliw. Oferta Grupy ORLEN to ponad 50 najwyższej jakości produktów petrochemicznych i rafineryjnych, sprzedawanych na 6 kontynentach w ponad 100 krajach. PKN ORLEN jest liczącym się graczem na rynku energii w Polsce, a zarazem największym przemysłowym producentem energii elektrycznej, dysponuje również własnymi zasobami ropy i gazu.
ekstraklasa.org
- Cracovia pokonała lidera
- Stefan Majewski żegna się z Cracovią
- Mateusz Dróżdż nowym prezesem Cracovii
- Cracovia leci do Turcji
- Noworoczny Trening Cracovii
- Trening Noworoczny Pasów
- Pożegnanie prof. Janusza Filipiaka
- Puszcza - Widzew (FOTO)
- Polska - Łotwa (FOTO)
- Cracovia - Śląsk (FOTO)
- Puszcza - Cracovia (FOTO)
- Puszcza - Ruch (FOTO)
- Puszcza - Śląsk (FOTO)
- Cracovia - Korona (FOTO)
- Puszcza - Legia (FOTO)
- Cracovia - Zagłębie (FOTO)
- Cholewiak i Walski w Puszczy
- Ekstraklasa zwiększyła wypłaty dla klubów
- Ekstraklasa z nową radą nadzorczą
- EKSTRAKLASA I ADIDAS PRZEDSTAWIAJĄ OCEAUNZ - NOWĄ PIŁKĘ NA SEZON 2023/2024
- EKSTRAKLASA. Kamil Grosicki piłkarzem sezonu, Henryk Kasperczak i Paweł Brożek w Galerii Legend
- EKSTRAKLASA. Najwyższa frekwencja w XXI wieku
- Uchwała o młodzieżowcu w Ekstraklasie
- Kolejorz krok przed innymi. Poznaniacy wyznaczają trendy w polskiej piłce
- STARTUJĄ AKADEMIE KLASY EKSTRA - TURNIEJE DLA DZIECI W MIASTACH EKSTRAKLASY
- RAKÓW CZĘSTOCHOWA MISTRZEM POLSKI
- PONAD 100 TYS. KIBICÓW NA MECZACH 26. KOLEJKI EKSTRAKLASY
- Wisła - Tychy 2-1 (FOTO 1)
- Ekstraklasa: Marek Papszun trenerem lutego
- Cracovia - Śląsk (FOTO)
- Cracovia - Górnik 2-0 (FOTO)
- MECZ PKO BP EKSTRAKLASY NA YOU TUBE CANAL+SPORT!
- TRENING CRACOVII. Tomasz Bała strzelcem pierwszego gola
- Ten pierwszy sezon ligowy. Zobacz Ekstraklasę sprzed 95 lat!
- Józef Kałuża. Legenda wiecznie żywa - zaproszenie na film
- Ten pierwszy sezon ligowy - zaproszenie na film
- Spotkanie klubów Ekstraklasy
- Gutkovskis piłkarzem listopada w Ekstraklasie
- Marek Papszun trenerem listopada w Ekstraklasie
- RYSZARD NIEMIEC o zwolnieniach zasłużonych trenerów w Gliwicach i Kielcach
- Wisła - ŁKS (FOTO)
- Ekstraklasa (9): Porażka lidera z Płocka, Raków gromi Legię
- RYSZARD NIEMIEC o sublimowaniu metodyki zarządzania Cracovią
- Ekstraklasa (8): Mazowsze na czele
- Cracovia ma sposób na Raków
- Ekstraklasa (6cd): Raków goni Wisłę
- Ekstraklasa (7): Pierwsza porażka płocczan
- Słaby dzień Pasów
- Ekstraklasa (6): Płock ucieka rywalom
- Remis Pasów we Wrocławiu
więcej wiadomości >>>