Facebook
kontakt
logo
Strona główna > Koszykówka > Wiadomości koszykówka
Carmelo Anthony w Polsce2016-09-22 21:48:00

Jeden z najlepszych koszykarzy świata, czterokrotny medalista olimpijski i najlepszy strzelec reprezentacji USA – Carmelo Anthony, pojawił się w Warszawie. Gracz elitarnej ligi NBA w barwach NY Knicks, przybył do Polski na zaproszenie marki eGoo – producenta napoju energetycznego.


W trakcie środowej konferencji prasowej zaprezentowano zawodnika jako globalnego ambasadora marki eGoo oraz jednego z jej czterech inwestorów. To pierwszy taki przypadek w historii gdy czynny zawodnik – jeden z najlepszych i najbogatszych sportowców na świecie – zainwestował w markę z polskim rodowodem i globalnymi ambicjami. Carmelo Anthony nie jest biernym udziałowcem - został również Dyrektorem Kreatywnym eGoo.


Melo będzie uczestniczył w procesie kreowania strategii i ekspansji marki na rynku amerykańskimi europejskim. A plany rozwoju są ambitne. Producent napoju energetycznego – którego benefity różnią się od podobnych produktów z tej kategorii – planuje w 2017 r. szerokie wejście na rynek m.in. Europy Zachodniej (Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Hiszpania), jak i Wschodniej (Węgry, Bułgaria) oraz dalszy rozwój w USA. Naturalność, brak sztucznych konserwantów i niskokaloryczność – to atrybuty produktu na rynku w tej kategorii branżowej.


eGoo – obok wykorzystywania potencjału wizerunkowego najlepszych sportowców, grających w amerykańskich ligach NBA i NFL: Hassan Whiteside (Miami Heat), Lamar Miller (Houston Texans), Jarvis Landry (Miami Dolphins) – podjął również działania ambasadorskie w Polsce. Markę wspierają m.in. byli i obecni zawodnicy MMA: zawodniczka UFC - Karolina Kowalkiewicz, mistrzyni UFC - Joanna Jędrzejczyk, mistrz KSW - Artur Sowiński i Łukasz Jurkowski.


- Jestem bardzo zadowolony z faktu, iż współpraca z tak wielkim sportowcem zostaje oficjalnie zakomunikowana. Przyjazd Melo do Polski kosztował nas wiele pracy i zabiegów, ale bardzo chcieliśmy, aby i nasi dziennikarze otrzymali możliwość spotkania z nim oraz porozmawiania o aspekcie biznesowym i sportowym – mówi Jakub K. Kozioł, twórca marki i CEO eGoo na rynku amerykańskim. – eGoo to marka, która w swoim DNA posiada misję eksponowania i uwalniania najmocniejszych cech osobowości jej konsumentów i partnerów. W każdym człowieku istnieją nieodkryte pokłady mocy i energii, a obcowanie z naszym produktem pozwoli na ich naturalne potęgowanie – dodaje Kozioł.


Carmelo Anthony – jako globalny ambasador marki – wesprze działania wizerunkowe i reklamowe na rynku polskim. Jako człowiek o szerokich horyzontach pozasportowych, wykorzysta również swoje doświadczenie i zmysł biznesowy, angażując się w promocję eGoo na całym świecie.


Marek Buklarewicz

Arskom Group


carmelo.jpg



więcej wiadomości >>>
2009 Sportowetempo.pl © Wszelkie prawa zastrzeżone ^
Web design by Raszty