Kiosk
- STANISŁAW STRUG. Dopiero w liceum zyskałem szansę gry na boisku z bramkami
- MARIAN FIDO. Człowiek, któremu chce się chcieć
- JAN KOWALCZYK. Sport bez rywalizacji przestaje być sportem
- FUTBOL MAŁOPOLSKI. Grzegorz Bartosz: Garbarnia jest jedna. Zrobię wszystko, aby mówiła jednym głosem
- Paulo Sousa: Ufam umiejętnościom polskich piłkarzy
- Ranking "Forbesa": Wpływowy Lewandowski
- Za miesiąc Wisła Kraków SA będzie mieć Akademię
- Boniek: Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej same podejmą decyzje w sprawie dokończenia sezonu w III lidze i klasach niższych
- Małopolska chciałaby grać...
- Nie ma decyzji w sprawie III ligi i klas niższych
MISTRZOSTWA POLSKI KIBICÓW SPORTOWYCH
- Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych: 45 pytań i odpowiedzi
- Adam Sokołowski po raz 27. mistrzem Polski kibiców!
- Wyłoniono finalistów Mistrzostw Polski Kibiców Sportowych 2024
- 47. MPKS, pytania dodatkowe
- Uwaga, kibice! Dogrywka w 47. MPKS!
- 47. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Dzierżoniów 2024
- Rozgrzewka kibiców przed Omnibusem
- VI Ogólnopolski Omnibus Sportowy - konkurs dla kibiców (akt.)
Polski Związek Piłki Nożnej oraz zakłady bukmacherskie Totolotek SA mają przyjemność ogłosić nawiązanie współpracy, na mocy której Totolotek uzyskał status Partnera Oficjalnego rozgrywek Pucharu Polski w sezonach 2017/18 oraz 2018/19.
– Konsekwentna strategia odbudowy marki Puchar Polski, którą PZPN realizuje w ostatnich latach, przyczynia się do zwiększenia popularności i prestiżu tych rozgrywek. Zmiana wizerunkowa jest dostrzegana również na rynku marketingowym i sponsoringowym. Efektem tego jest nawiązanie współpracy z firmą Totolotek SA, która tym samym dołącza do grona sponsorów Pucharu Polski – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
– Puchar Polski będzie dla zakładów bukmacherskich Totolotek pierwszym, ogólnopolskim projektem sponsoringowym. Będziemy mieli możliwość dotarcia do kibiców w całym kraju przy okazji rywalizacji, która cieszy się coraz większą renomą. Wiążemy się z rozgrywkami, w których grać i wygrać mogą nie tylko najlepsi. To doskonale oddaje idee branży legalnych zakładów sportowych coraz aktywniej wspierającej polską piłkę i inne dyscypliny – zapewnił Adam Lamentowicz, prezes Totolotek SA.
W ramach współpracy sponsoringowej Totolotek uzyskał prawa posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera Pucharu Polski” oraz do wykorzystania we własnej komunikacji marketingowej oficjalnego logotypu Pucharu Polski. Marka będzie również obecna na nośnikach reklamowych podczas meczów i innych wydarzeń związanych z rozgrywkami o Puchar Polski.
pzpn.pl