Kiosk
- STANISŁAW STRUG. Dopiero w liceum zyskałem szansę gry na boisku z bramkami
- MARIAN FIDO. Człowiek, któremu chce się chcieć
- JAN KOWALCZYK. Sport bez rywalizacji przestaje być sportem
- FUTBOL MAŁOPOLSKI. Grzegorz Bartosz: Garbarnia jest jedna. Zrobię wszystko, aby mówiła jednym głosem
- Paulo Sousa: Ufam umiejętnościom polskich piłkarzy
- Ranking "Forbesa": Wpływowy Lewandowski
- Za miesiąc Wisła Kraków SA będzie mieć Akademię
- Boniek: Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej same podejmą decyzje w sprawie dokończenia sezonu w III lidze i klasach niższych
- Małopolska chciałaby grać...
- Nie ma decyzji w sprawie III ligi i klas niższych
MISTRZOSTWA POLSKI KIBICÓW SPORTOWYCH
- Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych: 45 pytań i odpowiedzi
- Adam Sokołowski po raz 27. mistrzem Polski kibiców!
- Wyłoniono finalistów Mistrzostw Polski Kibiców Sportowych 2024
- 47. MPKS, pytania dodatkowe
- Uwaga, kibice! Dogrywka w 47. MPKS!
- 47. Mistrzostwa Polski Kibiców Sportowych - Dzierżoniów 2024
- Rozgrzewka kibiców przed Omnibusem
- VI Ogólnopolski Omnibus Sportowy - konkurs dla kibiców (akt.)
"Jesteśmy jedną drużyną" - pod takim hasłem Polski Komitet Olimpijski promuje od połowy października br. Polską Reprezentację Olimpijską PyeongChang 2018, jej Sponsorów i Partnerów, jednocześnie zachęcając Polaków do wspólnego kibicowania biało-czerwonym. 9 lutego 2018 roku w południowokoreańskim PyeongChang rozpoczną się XXIII Zimowe Igrzyska Olimpijskie. Najlepsi sportowcy z całego świata będą rywalizować ze sobą przez 17 dni.
W kolejnej odsłonie kampanii swoimi emocjami związanymi z występem na najważniejszej imprezie sportowej w ich życiu dzielą się z nami łyżwiarze szybcy: Katarzyna Bachleda-Curuś, Luiza Złotkowska, Katarzyna Woźniak, Konrad Niedźwiedzki, biatlonistki: Weronika Nowakowska, Monika Hojnisz oraz drużyna naszych skoczków narciarskich.
Głównym motywem graficznym kampanii są kolorowe piktogramy - odzwierciedlające najważniejsze symbole zimowych igrzysk. Ich geometryczne kształty i żywe kolory nawiązują do bogatej kultury Korei Południowej.
Kampania "Jesteśmy jedną drużyną", obejmuje telewizję, radio, prasę, outdoor, Internet, potrwa do zakończenia XXIII Zimowych Igrzysk Olimpijskich PyeongChang 2018.
www.olimpijski.pl